برقی, حمید, برقی, حمید, کاظمی, زینب. (1392). ارزیابی و اولویت‌بندی مولفه‌های آمیخته بازاریابی(P7) در توسعه توریسم روستایی (مطالعه موردی شهرستان‌های آمل و بابل). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 24(3), 141-152.
حمید برقی; حمید برقی; زینب کاظمی. "ارزیابی و اولویت‌بندی مولفه‌های آمیخته بازاریابی(P7) در توسعه توریسم روستایی (مطالعه موردی شهرستان‌های آمل و بابل)". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 24, 3, 1392, 141-152.
برقی, حمید, برقی, حمید, کاظمی, زینب. (1392). 'ارزیابی و اولویت‌بندی مولفه‌های آمیخته بازاریابی(P7) در توسعه توریسم روستایی (مطالعه موردی شهرستان‌های آمل و بابل)', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 24(3), pp. 141-152.
برقی, حمید, برقی, حمید, کاظمی, زینب. ارزیابی و اولویت‌بندی مولفه‌های آمیخته بازاریابی(P7) در توسعه توریسم روستایی (مطالعه موردی شهرستان‌های آمل و بابل). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1392; 24(3): 141-152.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب