امیدی پسند, رضا, عباس زاده, حسن, تاج زاده یمین, ابولفضل, الله دادی, مهدی. (1395). بررسی تاثیر نقش داستان برند بر درک تصویر برند با استفاده از روش تحلیل گفتگو (مورد مطالعه محصولات اپل). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6(ویژه نامه), 197-212. doi: 10.22108/nmrj.2016.17844
رضا امیدی پسند; حسن عباس زاده; ابولفضل تاج زاده یمین; مهدی الله دادی. "بررسی تاثیر نقش داستان برند بر درک تصویر برند با استفاده از روش تحلیل گفتگو (مورد مطالعه محصولات اپل)". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6, ویژه نامه, 1395, 197-212. doi: 10.22108/nmrj.2016.17844
امیدی پسند, رضا, عباس زاده, حسن, تاج زاده یمین, ابولفضل, الله دادی, مهدی. (1395). 'بررسی تاثیر نقش داستان برند بر درک تصویر برند با استفاده از روش تحلیل گفتگو (مورد مطالعه محصولات اپل)', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6(ویژه نامه), pp. 197-212. doi: 10.22108/nmrj.2016.17844
امیدی پسند, رضا, عباس زاده, حسن, تاج زاده یمین, ابولفضل, الله دادی, مهدی. بررسی تاثیر نقش داستان برند بر درک تصویر برند با استفاده از روش تحلیل گفتگو (مورد مطالعه محصولات اپل). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1395; 6(ویژه نامه): 197-212. doi: 10.22108/nmrj.2016.17844


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب