حاجی پور, بهمن, روستاییان, بهناز, قره‌چه, منیژه, عزیزی, شهریار. (1394). اثر «شهرت از دیدگاه مشتری» بر ارزش ویژه برند. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 5(4), 39-52.
بهمن حاجی پور; بهناز روستاییان; منیژه قره‌چه; شهریار عزیزی. "اثر «شهرت از دیدگاه مشتری» بر ارزش ویژه برند". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 5, 4, 1394, 39-52.
حاجی پور, بهمن, روستاییان, بهناز, قره‌چه, منیژه, عزیزی, شهریار. (1394). 'اثر «شهرت از دیدگاه مشتری» بر ارزش ویژه برند', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 5(4), pp. 39-52.
حاجی پور, بهمن, روستاییان, بهناز, قره‌چه, منیژه, عزیزی, شهریار. اثر «شهرت از دیدگاه مشتری» بر ارزش ویژه برند. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1394; 5(4): 39-52.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب