درویشی, مریم, رحیمی, رحیم. (1394). بررسی تأثیر بازارگرایی بر عملکرد تجاری با نقش میانجی نوآوری سازمانی (مورد مطالعه: شرکت‌های ساخت و تأمین قطعات شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در استان خوزستان). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 5(4), 139-162.
مریم درویشی; رحیم رحیمی. "بررسی تأثیر بازارگرایی بر عملکرد تجاری با نقش میانجی نوآوری سازمانی (مورد مطالعه: شرکت‌های ساخت و تأمین قطعات شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در استان خوزستان)". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 5, 4, 1394, 139-162.
درویشی, مریم, رحیمی, رحیم. (1394). 'بررسی تأثیر بازارگرایی بر عملکرد تجاری با نقش میانجی نوآوری سازمانی (مورد مطالعه: شرکت‌های ساخت و تأمین قطعات شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در استان خوزستان)', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 5(4), pp. 139-162.
درویشی, مریم, رحیمی, رحیم. بررسی تأثیر بازارگرایی بر عملکرد تجاری با نقش میانجی نوآوری سازمانی (مورد مطالعه: شرکت‌های ساخت و تأمین قطعات شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در استان خوزستان). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1394; 5(4): 139-162.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب