باغانی, علی, فارسی زاده, حسین, دهقانی سلطانی, مهدی, ملکی مین‌باش رزگاه, مرتضی. (1394). بررسی تأثیر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند در صنعت بانکداری. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 5(4), 119-138.
علی باغانی; حسین فارسی زاده; مهدی دهقانی سلطانی; مرتضی ملکی مین‌باش رزگاه. "بررسی تأثیر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند در صنعت بانکداری". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 5, 4, 1394, 119-138.
باغانی, علی, فارسی زاده, حسین, دهقانی سلطانی, مهدی, ملکی مین‌باش رزگاه, مرتضی. (1394). 'بررسی تأثیر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند در صنعت بانکداری', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 5(4), pp. 119-138.
باغانی, علی, فارسی زاده, حسین, دهقانی سلطانی, مهدی, ملکی مین‌باش رزگاه, مرتضی. بررسی تأثیر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند در صنعت بانکداری. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1394; 5(4): 119-138.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب