عبدوی, فاطمه, دهقانپوری, حوریه. (1394). اثرگذاری تبلیغات مارک ورزشی بر تغییرات الکتروآنسفالوگرافیک و تصمیم به خرید مشتریان در بازاریابی عصبی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 5(4), 99-118.
فاطمه عبدوی; حوریه دهقانپوری. "اثرگذاری تبلیغات مارک ورزشی بر تغییرات الکتروآنسفالوگرافیک و تصمیم به خرید مشتریان در بازاریابی عصبی". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 5, 4, 1394, 99-118.
عبدوی, فاطمه, دهقانپوری, حوریه. (1394). 'اثرگذاری تبلیغات مارک ورزشی بر تغییرات الکتروآنسفالوگرافیک و تصمیم به خرید مشتریان در بازاریابی عصبی', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 5(4), pp. 99-118.
عبدوی, فاطمه, دهقانپوری, حوریه. اثرگذاری تبلیغات مارک ورزشی بر تغییرات الکتروآنسفالوگرافیک و تصمیم به خرید مشتریان در بازاریابی عصبی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1394; 5(4): 99-118.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب