عسکرنیا, مسعود, عادل زاده, فرزاد, عالی, صمد, بافنده زنده, علیرضا. (1394). مدل سازی وفاداری مشتری با استفاده از متدلوژی پویائی شناسی سیستم (مطالعه موردی : شرکت خدمات اینترنت پر سرعت). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 5(4), 185-204.
مسعود عسکرنیا; فرزاد عادل زاده; صمد عالی; علیرضا بافنده زنده. "مدل سازی وفاداری مشتری با استفاده از متدلوژی پویائی شناسی سیستم (مطالعه موردی : شرکت خدمات اینترنت پر سرعت)". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 5, 4, 1394, 185-204.
عسکرنیا, مسعود, عادل زاده, فرزاد, عالی, صمد, بافنده زنده, علیرضا. (1394). 'مدل سازی وفاداری مشتری با استفاده از متدلوژی پویائی شناسی سیستم (مطالعه موردی : شرکت خدمات اینترنت پر سرعت)', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 5(4), pp. 185-204.
عسکرنیا, مسعود, عادل زاده, فرزاد, عالی, صمد, بافنده زنده, علیرضا. مدل سازی وفاداری مشتری با استفاده از متدلوژی پویائی شناسی سیستم (مطالعه موردی : شرکت خدمات اینترنت پر سرعت). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1394; 5(4): 185-204.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب