سعادت علیزاده, مریم, اسماعیل پور, مجید, اسماعیل پور, مجید. (1394). بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر ابعاد کیفیت رابطه از دیدگاه مشتریان صنعت بیمه ایران. , 5(ویژه نامه نخستین کنفرانس ملی), 29-44.
مریم سعادت علیزاده; مجید اسماعیل پور; مجید اسماعیل پور. "بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر ابعاد کیفیت رابطه از دیدگاه مشتریان صنعت بیمه ایران". , 5, ویژه نامه نخستین کنفرانس ملی, 1394, 29-44.
سعادت علیزاده, مریم, اسماعیل پور, مجید, اسماعیل پور, مجید. (1394). 'بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر ابعاد کیفیت رابطه از دیدگاه مشتریان صنعت بیمه ایران', , 5(ویژه نامه نخستین کنفرانس ملی), pp. 29-44.
سعادت علیزاده, مریم, اسماعیل پور, مجید, اسماعیل پور, مجید. بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر ابعاد کیفیت رابطه از دیدگاه مشتریان صنعت بیمه ایران. , 1394; 5(ویژه نامه نخستین کنفرانس ملی): 29-44.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب