سعادت علیزاده, مریم, اسماعیل پور, مجید, اسماعیل پور, مجید. (1394). بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر ابعاد کیفیت رابطه از دیدگاه مشتریان صنعت بیمه ایران. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 5(ویژه نامه نخستین کنفرانس ملی), 29-44.
مریم سعادت علیزاده; مجید اسماعیل پور; مجید اسماعیل پور. "بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر ابعاد کیفیت رابطه از دیدگاه مشتریان صنعت بیمه ایران". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 5, ویژه نامه نخستین کنفرانس ملی, 1394, 29-44.
سعادت علیزاده, مریم, اسماعیل پور, مجید, اسماعیل پور, مجید. (1394). 'بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر ابعاد کیفیت رابطه از دیدگاه مشتریان صنعت بیمه ایران', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 5(ویژه نامه نخستین کنفرانس ملی), pp. 29-44.
سعادت علیزاده, مریم, اسماعیل پور, مجید, اسماعیل پور, مجید. بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر ابعاد کیفیت رابطه از دیدگاه مشتریان صنعت بیمه ایران. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1394; 5(ویژه نامه نخستین کنفرانس ملی): 29-44.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب