همتی, مریم, فیض, داوود. (1394). پیاده‌سازی بازاریابی داخلی به‌عنوان یک استراتژی جهت بهبود عملکرد شرکت‌های بیمه. , 5(ویژه نامه نخستین کنفرانس ملی), 15-28.
مریم همتی; داوود فیض. "پیاده‌سازی بازاریابی داخلی به‌عنوان یک استراتژی جهت بهبود عملکرد شرکت‌های بیمه". , 5, ویژه نامه نخستین کنفرانس ملی, 1394, 15-28.
همتی, مریم, فیض, داوود. (1394). 'پیاده‌سازی بازاریابی داخلی به‌عنوان یک استراتژی جهت بهبود عملکرد شرکت‌های بیمه', , 5(ویژه نامه نخستین کنفرانس ملی), pp. 15-28.
همتی, مریم, فیض, داوود. پیاده‌سازی بازاریابی داخلی به‌عنوان یک استراتژی جهت بهبود عملکرد شرکت‌های بیمه. , 1394; 5(ویژه نامه نخستین کنفرانس ملی): 15-28.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب