کریمی, فرزاد. (1394). ارائه الگویی بهینه در جهت استقرار خدمات بانکداری الکترونیک با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان (مطالعه موردی بانک مسکن در شهر تهران). , 5(2), 185-198.
فرزاد کریمی. "ارائه الگویی بهینه در جهت استقرار خدمات بانکداری الکترونیک با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان (مطالعه موردی بانک مسکن در شهر تهران)". , 5, 2, 1394, 185-198.
کریمی, فرزاد. (1394). 'ارائه الگویی بهینه در جهت استقرار خدمات بانکداری الکترونیک با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان (مطالعه موردی بانک مسکن در شهر تهران)', , 5(2), pp. 185-198.
کریمی, فرزاد. ارائه الگویی بهینه در جهت استقرار خدمات بانکداری الکترونیک با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان (مطالعه موردی بانک مسکن در شهر تهران). , 1394; 5(2): 185-198.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب