کریمی, فرزاد. (1394). ارائه الگویی بهینه در جهت استقرار خدمات بانکداری الکترونیک با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان (مطالعه موردی بانک مسکن در شهر تهران). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 5(2), 185-198.
فرزاد کریمی. "ارائه الگویی بهینه در جهت استقرار خدمات بانکداری الکترونیک با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان (مطالعه موردی بانک مسکن در شهر تهران)". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 5, 2, 1394, 185-198.
کریمی, فرزاد. (1394). 'ارائه الگویی بهینه در جهت استقرار خدمات بانکداری الکترونیک با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان (مطالعه موردی بانک مسکن در شهر تهران)', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 5(2), pp. 185-198.
کریمی, فرزاد. ارائه الگویی بهینه در جهت استقرار خدمات بانکداری الکترونیک با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان (مطالعه موردی بانک مسکن در شهر تهران). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1394; 5(2): 185-198.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب