سلطانی نژاد, اسما, خنیفر, حسین, حقیقی, محمد, سلطانی نژاد, نیما. (1393). بررسی تأثیر ابعاد تبلیغات کلامی بر ترجیح خرید دانشجویان؛ نقش تعدیل‌گر نوگرایی مصرف کننده (مطالعه موردی؛ محصولات گوشی تلفن همراه شرکت SONY). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 4(4), 21-42.
اسما سلطانی نژاد; حسین خنیفر; محمد حقیقی; نیما سلطانی نژاد. "بررسی تأثیر ابعاد تبلیغات کلامی بر ترجیح خرید دانشجویان؛ نقش تعدیل‌گر نوگرایی مصرف کننده (مطالعه موردی؛ محصولات گوشی تلفن همراه شرکت SONY)". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 4, 4, 1393, 21-42.
سلطانی نژاد, اسما, خنیفر, حسین, حقیقی, محمد, سلطانی نژاد, نیما. (1393). 'بررسی تأثیر ابعاد تبلیغات کلامی بر ترجیح خرید دانشجویان؛ نقش تعدیل‌گر نوگرایی مصرف کننده (مطالعه موردی؛ محصولات گوشی تلفن همراه شرکت SONY)', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 4(4), pp. 21-42.
سلطانی نژاد, اسما, خنیفر, حسین, حقیقی, محمد, سلطانی نژاد, نیما. بررسی تأثیر ابعاد تبلیغات کلامی بر ترجیح خرید دانشجویان؛ نقش تعدیل‌گر نوگرایی مصرف کننده (مطالعه موردی؛ محصولات گوشی تلفن همراه شرکت SONY). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1393; 4(4): 21-42.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب