اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,593
تعداد مقالات12,953
تعداد مشاهده مقاله28,241,907
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,279,081
خانی, سجاد, نصیری, مهری, اجلی, امین, جعفرزاده کناری, مهدی, ابراهیمی, عبدالحمید. (1393). نقش کیفیت خدمات در خلق ترجیح برند و قصد خرید مشتریان در صنعت خدمات بانکی کشور. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 4(4), 1-20.
سجاد خانی; مهری نصیری; امین اجلی; مهدی جعفرزاده کناری; عبدالحمید ابراهیمی. "نقش کیفیت خدمات در خلق ترجیح برند و قصد خرید مشتریان در صنعت خدمات بانکی کشور". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 4, 4, 1393, 1-20.
خانی, سجاد, نصیری, مهری, اجلی, امین, جعفرزاده کناری, مهدی, ابراهیمی, عبدالحمید. (1393). 'نقش کیفیت خدمات در خلق ترجیح برند و قصد خرید مشتریان در صنعت خدمات بانکی کشور', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 4(4), pp. 1-20.
خانی, سجاد, نصیری, مهری, اجلی, امین, جعفرزاده کناری, مهدی, ابراهیمی, عبدالحمید. نقش کیفیت خدمات در خلق ترجیح برند و قصد خرید مشتریان در صنعت خدمات بانکی کشور. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1393; 4(4): 1-20.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب