بحرینی زاده, منیجه, پوردهقان, عادل. (1393). شناسایی و ارزیابی عوامل‌ موثر بر وفاداری به برند: مطالعه ی برند گوشی‌های تلفن همراه. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 4(3), 17-38.
منیجه بحرینی زاده; عادل پوردهقان. "شناسایی و ارزیابی عوامل‌ موثر بر وفاداری به برند: مطالعه ی برند گوشی‌های تلفن همراه". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 4, 3, 1393, 17-38.
بحرینی زاده, منیجه, پوردهقان, عادل. (1393). 'شناسایی و ارزیابی عوامل‌ موثر بر وفاداری به برند: مطالعه ی برند گوشی‌های تلفن همراه', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 4(3), pp. 17-38.
بحرینی زاده, منیجه, پوردهقان, عادل. شناسایی و ارزیابی عوامل‌ موثر بر وفاداری به برند: مطالعه ی برند گوشی‌های تلفن همراه. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1393; 4(3): 17-38.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب