احمدی منش, منیره, اسلامی, قاسم, کاظمی, مصطفی. (1393). بخش بندی بازار محصول لپ تاپ بر مبنای سبک زندگی (مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه فردوسی). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 4(4), 113-140.
منیره احمدی منش; قاسم اسلامی; مصطفی کاظمی. "بخش بندی بازار محصول لپ تاپ بر مبنای سبک زندگی (مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه فردوسی)". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 4, 4, 1393, 113-140.
احمدی منش, منیره, اسلامی, قاسم, کاظمی, مصطفی. (1393). 'بخش بندی بازار محصول لپ تاپ بر مبنای سبک زندگی (مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه فردوسی)', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 4(4), pp. 113-140.
احمدی منش, منیره, اسلامی, قاسم, کاظمی, مصطفی. بخش بندی بازار محصول لپ تاپ بر مبنای سبک زندگی (مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه فردوسی). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1393; 4(4): 113-140.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب