ابراهیمی, عبدالحمید, خانی, سجاد. (1393). تاثیر دانش خارجی بر ارزش ویژه برند از طریق دو متغیر میانجی زنجیره دانش و کیفیت خدمات . مورد مطالعه: بانک توسعه صادرات ایران. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 4(2), 1-22.
عبدالحمید ابراهیمی; سجاد خانی. "تاثیر دانش خارجی بر ارزش ویژه برند از طریق دو متغیر میانجی زنجیره دانش و کیفیت خدمات . مورد مطالعه: بانک توسعه صادرات ایران". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 4, 2, 1393, 1-22.
ابراهیمی, عبدالحمید, خانی, سجاد. (1393). 'تاثیر دانش خارجی بر ارزش ویژه برند از طریق دو متغیر میانجی زنجیره دانش و کیفیت خدمات . مورد مطالعه: بانک توسعه صادرات ایران', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 4(2), pp. 1-22.
ابراهیمی, عبدالحمید, خانی, سجاد. تاثیر دانش خارجی بر ارزش ویژه برند از طریق دو متغیر میانجی زنجیره دانش و کیفیت خدمات . مورد مطالعه: بانک توسعه صادرات ایران. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1393; 4(2): 1-22.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب