اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,593
تعداد مقالات12,953
تعداد مشاهده مقاله28,241,834
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,279,070
ابراهیمی, عبدالحمید, خانی, سجاد. (1393). تاثیر دانش خارجی بر ارزش ویژه برند از طریق دو متغیر میانجی زنجیره دانش و کیفیت خدمات . مورد مطالعه: بانک توسعه صادرات ایران. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 4(2), 1-22.
عبدالحمید ابراهیمی; سجاد خانی. "تاثیر دانش خارجی بر ارزش ویژه برند از طریق دو متغیر میانجی زنجیره دانش و کیفیت خدمات . مورد مطالعه: بانک توسعه صادرات ایران". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 4, 2, 1393, 1-22.
ابراهیمی, عبدالحمید, خانی, سجاد. (1393). 'تاثیر دانش خارجی بر ارزش ویژه برند از طریق دو متغیر میانجی زنجیره دانش و کیفیت خدمات . مورد مطالعه: بانک توسعه صادرات ایران', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 4(2), pp. 1-22.
ابراهیمی, عبدالحمید, خانی, سجاد. تاثیر دانش خارجی بر ارزش ویژه برند از طریق دو متغیر میانجی زنجیره دانش و کیفیت خدمات . مورد مطالعه: بانک توسعه صادرات ایران. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1393; 4(2): 1-22.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب