حامدی, پروشات, خدیور, آمنه, رزمی, زهرا. (1392). خوشه بندی مشتریان به منظور تدوین استراتژی تخفیف دهی ، مطالعه موردی شرکت کدبانو. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 3(3), 135-150.
پروشات حامدی; آمنه خدیور; زهرا رزمی. "خوشه بندی مشتریان به منظور تدوین استراتژی تخفیف دهی ، مطالعه موردی شرکت کدبانو". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 3, 3, 1392, 135-150.
حامدی, پروشات, خدیور, آمنه, رزمی, زهرا. (1392). 'خوشه بندی مشتریان به منظور تدوین استراتژی تخفیف دهی ، مطالعه موردی شرکت کدبانو', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 3(3), pp. 135-150.
حامدی, پروشات, خدیور, آمنه, رزمی, زهرا. خوشه بندی مشتریان به منظور تدوین استراتژی تخفیف دهی ، مطالعه موردی شرکت کدبانو. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1392; 3(3): 135-150.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب