اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,593
تعداد مقالات12,953
تعداد مشاهده مقاله28,242,153
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,279,136
توسلی, لیلا, بحرینی زاده, منیجه. (1392). مدلی برای تبیین وفاداری مشتریان بر اساس ارزش ویژه و رضایت مشتری: مطالعه‌ی صنعت خدمات تلفن همراه ایران در بوشهر. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 3(3), 21-38.
لیلا توسلی; منیجه بحرینی زاده. "مدلی برای تبیین وفاداری مشتریان بر اساس ارزش ویژه و رضایت مشتری: مطالعه‌ی صنعت خدمات تلفن همراه ایران در بوشهر". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 3, 3, 1392, 21-38.
توسلی, لیلا, بحرینی زاده, منیجه. (1392). 'مدلی برای تبیین وفاداری مشتریان بر اساس ارزش ویژه و رضایت مشتری: مطالعه‌ی صنعت خدمات تلفن همراه ایران در بوشهر', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 3(3), pp. 21-38.
توسلی, لیلا, بحرینی زاده, منیجه. مدلی برای تبیین وفاداری مشتریان بر اساس ارزش ویژه و رضایت مشتری: مطالعه‌ی صنعت خدمات تلفن همراه ایران در بوشهر. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1392; 3(3): 21-38.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب