حسینی چگنی, الهام, ملک اخلاق, اسماعیل, نوع پسند اصل, محمد. (1392). بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند موسسات آموزشی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 3(3), 59-74.
الهام حسینی چگنی; اسماعیل ملک اخلاق; محمد نوع پسند اصل. "بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند موسسات آموزشی". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 3, 3, 1392, 59-74.
حسینی چگنی, الهام, ملک اخلاق, اسماعیل, نوع پسند اصل, محمد. (1392). 'بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند موسسات آموزشی', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 3(3), pp. 59-74.
حسینی چگنی, الهام, ملک اخلاق, اسماعیل, نوع پسند اصل, محمد. بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند موسسات آموزشی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1392; 3(3): 59-74.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب