گیاه چین, مهدی, اخلاصی, امیر. (1392). ارائه یک مدل جهت اندازه گیری ارزش ویژه برند در حوزه خدمات:آزمون و پیاده سازی در یک دانشگاه مجازی. , 3(2), 191-206.
مهدی گیاه چین; امیر اخلاصی. "ارائه یک مدل جهت اندازه گیری ارزش ویژه برند در حوزه خدمات:آزمون و پیاده سازی در یک دانشگاه مجازی". , 3, 2, 1392, 191-206.
گیاه چین, مهدی, اخلاصی, امیر. (1392). 'ارائه یک مدل جهت اندازه گیری ارزش ویژه برند در حوزه خدمات:آزمون و پیاده سازی در یک دانشگاه مجازی', , 3(2), pp. 191-206.
گیاه چین, مهدی, اخلاصی, امیر. ارائه یک مدل جهت اندازه گیری ارزش ویژه برند در حوزه خدمات:آزمون و پیاده سازی در یک دانشگاه مجازی. , 1392; 3(2): 191-206.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب