بحرینی زاده, منیجه, ضیایی بیده, علیرضا. (1391). بررسی تأثیر ریسک گریزی و سطح درگیری محصول مصرف کنندگان بر وفاداری و تبلیغات شفاهی آن ها از نام و نشان های تجاری: نقش میانجی دلبستگی و اعتماد به نام و نشان تجاری. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 2(4), 105-121.
منیجه بحرینی زاده; علیرضا ضیایی بیده. "بررسی تأثیر ریسک گریزی و سطح درگیری محصول مصرف کنندگان بر وفاداری و تبلیغات شفاهی آن ها از نام و نشان های تجاری: نقش میانجی دلبستگی و اعتماد به نام و نشان تجاری". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 2, 4, 1391, 105-121.
بحرینی زاده, منیجه, ضیایی بیده, علیرضا. (1391). 'بررسی تأثیر ریسک گریزی و سطح درگیری محصول مصرف کنندگان بر وفاداری و تبلیغات شفاهی آن ها از نام و نشان های تجاری: نقش میانجی دلبستگی و اعتماد به نام و نشان تجاری', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 2(4), pp. 105-121.
بحرینی زاده, منیجه, ضیایی بیده, علیرضا. بررسی تأثیر ریسک گریزی و سطح درگیری محصول مصرف کنندگان بر وفاداری و تبلیغات شفاهی آن ها از نام و نشان های تجاری: نقش میانجی دلبستگی و اعتماد به نام و نشان تجاری. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1391; 2(4): 105-121.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب