حقیقی, محمد, حسینی, حسن, اصغریه اهری, حامد, آرین, ابوالفضل, دریکنده, علی. (1391). بررسی تاثیر تاکتیک‌های بازاریابی رابطه‌ای بر وفاداری مشتریان از منظر مشتریان شرکت ایرانسل. , 2(4), 44-62.
محمد حقیقی; حسن حسینی; حامد اصغریه اهری; ابوالفضل آرین; علی دریکنده. "بررسی تاثیر تاکتیک‌های بازاریابی رابطه‌ای بر وفاداری مشتریان از منظر مشتریان شرکت ایرانسل". , 2, 4, 1391, 44-62.
حقیقی, محمد, حسینی, حسن, اصغریه اهری, حامد, آرین, ابوالفضل, دریکنده, علی. (1391). 'بررسی تاثیر تاکتیک‌های بازاریابی رابطه‌ای بر وفاداری مشتریان از منظر مشتریان شرکت ایرانسل', , 2(4), pp. 44-62.
حقیقی, محمد, حسینی, حسن, اصغریه اهری, حامد, آرین, ابوالفضل, دریکنده, علی. بررسی تاثیر تاکتیک‌های بازاریابی رابطه‌ای بر وفاداری مشتریان از منظر مشتریان شرکت ایرانسل. , 1391; 2(4): 44-62.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب