حسنقلی پور, طهمورث, امیری, مجتبی, شیبانی, نغمه. (1391). تعیین شخصیت برندهای منتخب از طریق کهن الگوها و تبیین نحوه ی ادراک مصرف کنندگان این برندها. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 2(4), 1-21.
طهمورث حسنقلی پور; مجتبی امیری; نغمه شیبانی. "تعیین شخصیت برندهای منتخب از طریق کهن الگوها و تبیین نحوه ی ادراک مصرف کنندگان این برندها". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 2, 4, 1391, 1-21.
حسنقلی پور, طهمورث, امیری, مجتبی, شیبانی, نغمه. (1391). 'تعیین شخصیت برندهای منتخب از طریق کهن الگوها و تبیین نحوه ی ادراک مصرف کنندگان این برندها', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 2(4), pp. 1-21.
حسنقلی پور, طهمورث, امیری, مجتبی, شیبانی, نغمه. تعیین شخصیت برندهای منتخب از طریق کهن الگوها و تبیین نحوه ی ادراک مصرف کنندگان این برندها. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1391; 2(4): 1-21.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب