مرادی, هادی, زارعی, عظیم. (1390). تصویر ذهنی کشور مبدا و شکل‌گیری ارزش برند محصولات الکترونیکی. , 1(3), 109-128.
هادی مرادی; عظیم زارعی. "تصویر ذهنی کشور مبدا و شکل‌گیری ارزش برند محصولات الکترونیکی". , 1, 3, 1390, 109-128.
مرادی, هادی, زارعی, عظیم. (1390). 'تصویر ذهنی کشور مبدا و شکل‌گیری ارزش برند محصولات الکترونیکی', , 1(3), pp. 109-128.
مرادی, هادی, زارعی, عظیم. تصویر ذهنی کشور مبدا و شکل‌گیری ارزش برند محصولات الکترونیکی. , 1390; 1(3): 109-128.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب