اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,593
تعداد مقالات12,953
تعداد مشاهده مقاله28,242,169
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,279,137
ربیعی, علی, محمدیان, محمود, برادران جمیلی, بیتا. (1390). ارزیابی اثربخشی تبلیغات بانک پارسیان و شناسایی مهمرین عامل در افزایش اثربخشی آن در سطح شهر تهران. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1(2), 17-40.
علی ربیعی; محمود محمدیان; بیتا برادران جمیلی. "ارزیابی اثربخشی تبلیغات بانک پارسیان و شناسایی مهمرین عامل در افزایش اثربخشی آن در سطح شهر تهران". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1, 2, 1390, 17-40.
ربیعی, علی, محمدیان, محمود, برادران جمیلی, بیتا. (1390). 'ارزیابی اثربخشی تبلیغات بانک پارسیان و شناسایی مهمرین عامل در افزایش اثربخشی آن در سطح شهر تهران', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1(2), pp. 17-40.
ربیعی, علی, محمدیان, محمود, برادران جمیلی, بیتا. ارزیابی اثربخشی تبلیغات بانک پارسیان و شناسایی مهمرین عامل در افزایش اثربخشی آن در سطح شهر تهران. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1390; 1(2): 17-40.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب