ربیعی, علی, محمدیان, محمود, برادران جمیلی, بیتا. (1390). ارزیابی اثربخشی تبلیغات بانک پارسیان و شناسایی مهمرین عامل در افزایش اثربخشی آن در سطح شهر تهران. , 1(2), 17-40.
علی ربیعی; محمود محمدیان; بیتا برادران جمیلی. "ارزیابی اثربخشی تبلیغات بانک پارسیان و شناسایی مهمرین عامل در افزایش اثربخشی آن در سطح شهر تهران". , 1, 2, 1390, 17-40.
ربیعی, علی, محمدیان, محمود, برادران جمیلی, بیتا. (1390). 'ارزیابی اثربخشی تبلیغات بانک پارسیان و شناسایی مهمرین عامل در افزایش اثربخشی آن در سطح شهر تهران', , 1(2), pp. 17-40.
ربیعی, علی, محمدیان, محمود, برادران جمیلی, بیتا. ارزیابی اثربخشی تبلیغات بانک پارسیان و شناسایی مهمرین عامل در افزایش اثربخشی آن در سطح شهر تهران. , 1390; 1(2): 17-40.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب