شاهرخ دهدشتی, زهره, جعفرزاده کناری, مهدی, بخشی زاده, علیرضا. (1391). بررسی دیدگاه هویت اجتماعی برند و تأثیر آن در توسعه وفاداری به برند (مورد مطالعه:شرکت تولیدکننده محصولات لبنی کاله). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 2(2), 87-106.
زهره شاهرخ دهدشتی; مهدی جعفرزاده کناری; علیرضا بخشی زاده. "بررسی دیدگاه هویت اجتماعی برند و تأثیر آن در توسعه وفاداری به برند (مورد مطالعه:شرکت تولیدکننده محصولات لبنی کاله)". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 2, 2, 1391, 87-106.
شاهرخ دهدشتی, زهره, جعفرزاده کناری, مهدی, بخشی زاده, علیرضا. (1391). 'بررسی دیدگاه هویت اجتماعی برند و تأثیر آن در توسعه وفاداری به برند (مورد مطالعه:شرکت تولیدکننده محصولات لبنی کاله)', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 2(2), pp. 87-106.
شاهرخ دهدشتی, زهره, جعفرزاده کناری, مهدی, بخشی زاده, علیرضا. بررسی دیدگاه هویت اجتماعی برند و تأثیر آن در توسعه وفاداری به برند (مورد مطالعه:شرکت تولیدکننده محصولات لبنی کاله). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1391; 2(2): 87-106.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب