شاهبندرزاده, حمید, ضیایی بیده, علیرضا. (1391). ارائه مدلی جهت تبیین ارزش ویژه نام و نشان تجاری بر مبنای خرده‌فروشان. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 2(2), 107-122.
حمید شاهبندرزاده; علیرضا ضیایی بیده. "ارائه مدلی جهت تبیین ارزش ویژه نام و نشان تجاری بر مبنای خرده‌فروشان". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 2, 2, 1391, 107-122.
شاهبندرزاده, حمید, ضیایی بیده, علیرضا. (1391). 'ارائه مدلی جهت تبیین ارزش ویژه نام و نشان تجاری بر مبنای خرده‌فروشان', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 2(2), pp. 107-122.
شاهبندرزاده, حمید, ضیایی بیده, علیرضا. ارائه مدلی جهت تبیین ارزش ویژه نام و نشان تجاری بر مبنای خرده‌فروشان. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1391; 2(2): 107-122.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب