حسنقلی پور, طهمورث, انصاری, منوچهر, الهی گل, اکرم, رحمانی یوشانلوئی, حسین. (1391). تاثیر بازاریابی درونی بر بازارگرایی با وجود متغیر های میانجی تعهدسازمانی و رفتار شهروندی سازمانی در بنگاه‌های مالی: موردکاوی بانک ملت شهر تهران. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 2(1), 25-46.
طهمورث حسنقلی پور; منوچهر انصاری; اکرم الهی گل; حسین رحمانی یوشانلوئی. "تاثیر بازاریابی درونی بر بازارگرایی با وجود متغیر های میانجی تعهدسازمانی و رفتار شهروندی سازمانی در بنگاه‌های مالی: موردکاوی بانک ملت شهر تهران". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 2, 1, 1391, 25-46.
حسنقلی پور, طهمورث, انصاری, منوچهر, الهی گل, اکرم, رحمانی یوشانلوئی, حسین. (1391). 'تاثیر بازاریابی درونی بر بازارگرایی با وجود متغیر های میانجی تعهدسازمانی و رفتار شهروندی سازمانی در بنگاه‌های مالی: موردکاوی بانک ملت شهر تهران', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 2(1), pp. 25-46.
حسنقلی پور, طهمورث, انصاری, منوچهر, الهی گل, اکرم, رحمانی یوشانلوئی, حسین. تاثیر بازاریابی درونی بر بازارگرایی با وجود متغیر های میانجی تعهدسازمانی و رفتار شهروندی سازمانی در بنگاه‌های مالی: موردکاوی بانک ملت شهر تهران. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1391; 2(1): 25-46.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب