1.

ارتقا تجربه‌های مشتریان در نقاط تعامل پیش از خرید: کاربرد تئوری گراف-ارزش ماتریسی ‏برای شناسایی و تحلیل روابط مؤلفه‌های تأثیرگذار

دوره 13، شماره 2، شهریور 1402، صفحه 85-108
فاطمه عسکری؛ مریم نکویی زاده؛ علیرضا امینی

2.

مطالعه مساله برج هانوی و تعمیم آن

دوره 2، شماره 3، آذر 1396، صفحه 23-36
بهزاد کفاش

3.

نظریه گراف و زمانبندی ورزشی

دوره 4، شماره 1، خرداد 1398، صفحه 37-47
شهرام نصیری؛ مهدی دهقانیان؛ محمد جواد نصیری؛ افسانه نورمندی پور

4.

نقطه بازی ریاضی چگونه از ظهور ساختارهای منظم پرده برمی‌دارد؟

دوره 6، شماره 4، اسفند 1400، صفحه 1-5
علیرضا عبدالهی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب