1.

Developing and Validating a Sociocultural Plagiarism Questionnaire for Assessing English Academic Writing of Iranian Scholars

دوره 9، شماره 2، تیر 2020، صفحه 277-302
Maryam Oghabi؛ Natasha Pourdana؛ Farid Ghaemi

2.

Language Learners' Imagined Communities: Model and Questionnaire Development in the Iranian Context

دوره 9، شماره 2، تیر 2020، صفحه 155-182
Nahid Soltanian؛ Zargham Ghapanchi؛ Reza Pishghadam

3.

بررسی روایی در پیمایش‌های سنجش دینداری در ایران

دوره 27، شماره 3، آبان 1395، صفحه 168-196
حسین شجاعی زند؛ علیرضا شجاعی زند

4.

ساخت و اعتباریابی پرسشنامۀ پایش والدینی

دوره 11، شماره 1، شهریور 1400، صفحه 13-30
مرضیه ملکیها؛ زهره کرمانی القریشی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب