1.

تحلیلی بر عوامل مؤثر بر موفقیت تحویل خدمت در دولت الکترونیک (مطالعۀموردی: خدمات الکترونیک دانشگاه یزد)

دوره 7، شماره 2، مهر 1395، صفحه 117-136
سید حبیب اله میرغفوری؛ علی مروتی شریف آبادی؛ یاسمین برومند زاد؛ فاطمه زمانی

2.

طراحی مدل سنجش کیفیت خدمات دولت الکترونیک مورد مطالعه: دفاتر پیشخوان دولت

دوره 11، شماره 1، اردیبهشت 1399، صفحه 89-109
کریم ابراهیمی؛ عادل آذر؛ علیرضا چیت سازیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب