1.

EFL Learners’ Language Learning Strategy Use, Instrumental Motivation, Self-efficacy, Self-regulation, Autonomy, and L2 Achievement: A SEM Analysis

دوره 11، شماره 4، بهمن 2022، صفحه 133-160
Hassan Soodmand Afshar؛ Batool Jamshidi

2.

Structural Equation Modeling of EFL Learners' Willingness to Communicate and Their Cognitive and Personality Traits

دوره 9، شماره 1، فروردین 2020، صفحه 103-136
Zahra Amirian؛ Zeinab Karamifar؛ Manijeh Youhanaee

3.

The Impact of Self-Regulatory Strategies on the Essay Writing of EFL Students with and without Attention Deficit Hyperactivity Disorder

دوره 6، شماره 3، مهر 2017، صفحه 267-290
Azar Najafi Marboyeh؛ Seyyed Ayatolla Razmjoo

4.

اثربخشی مداخلة خودتنظیمی بر بهبود مؤلفه‌های شایستگی تحصیلی دانش‌آموزان دختر و پسر مقطع متوسطة دورة اول شهر تبریز

دوره 14، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 49-66
محمد اصل محمد علیزاد؛ حمید طاهر نشاط دوست؛ هوشنگ طالبی؛ احمد عابدی

5.

تأثیر آموزش خودتنظیمی بر حل مسأله اجتماعی کودکان پیش دبستانی دختر و پسر

دوره 4، شماره 1، شهریور 1393، صفحه 155-166
افسانه جلوه گر؛ حسین کارشکی؛ محسن اصغری نکاح

6.

تأثیر آموزش راهبردهای خودگردانی بر افزایش شادی دانش‌آموزان: مقایسه جنسیتی

دوره 5، شماره 1، اردیبهشت 1398، صفحه 41-54
خیرالنسا نادری؛ حمید طاهر نشاط دوست؛ هوشنگ طالبی

7.

فاعلية استخدام إستراتيجيات المراقبة الذاتية في الاستيعاب القرائي خاص بالمتعلمين الإيرانيين للغة العربية

دوره 15، شماره 28، شهریور 2023، صفحه 177-190
نورالدین پروین


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب