1.

Cultural Intelligence, Cultural Identity, Autonomy, Self-Efficacy and Second Language Achievement of Iranian EFL learners: A Path Analysis

دوره 7، شماره 4، بهمن 2018، صفحه 435-456
Reza Taherkhani؛ Rahime Karbakhsh Ravari

2.

EFL Learners’ Language Learning Strategy Use, Instrumental Motivation, Self-efficacy, Self-regulation, Autonomy, and L2 Achievement: A SEM Analysis

دوره 11، شماره 4، بهمن 2022، صفحه 133-160
Hassan Soodmand Afshar؛ Batool Jamshidi

3.

Exploring L2 Product/Process-Based Writing Instruction, Self-Efficacy, Writing Autonomy, Language Proficiency, and Strategy Use: A SEM Analysis

دوره 13، شماره 1، فروردین 2024، صفحه 1-28
Reza Bagheri Nevisi؛ Zahra Adibrad

4.

Reflections on English as a Foreign Language Teacher Burnout Risk Factors: The Interplay of Multiple Variables

دوره 10، شماره 1، فروردین 2021، صفحه 33-50
Seyed Mohammad Reza Amirian؛ Hadi Masjedi؛ Seyedeh, Khadijeh Amirian

5.

اثربخشی آموزش برنامه تاب‌آوری بر خودکارآمدی والدگری مادران کودکان ناشنوا: یک پژوهش مورد منفرد

دوره 9، شماره 1، تیر 1402، صفحه 27-46
فاطمه صادقی منش؛ محمد عاشوری

6.

اثربخشی آموزش گروهی مهارت‌های تحصیلی بر خودکارآمدی و انگیزش پیشرفت دانش‌آموزان پسر سال اول دبیرستان

دوره 4، شماره 2، اسفند 1393، صفحه 31-44
امیرهوشنگ سلطانی مجد؛ محمد احسان تقی‌زاده؛ حسین زارع

7.

ارائه مدلی برای بررسی تأثیر راهبردهای الگوی تفکر سازنده بر خود ـ کارآمدی دانشجویان

دوره 5، شماره 1، شهریور 1394، صفحه 81-94
سید محسن علامه؛ رضا صالح‌زاده

8.

بررسی اثربخشی آموزش برنامۀ سال‌های شگفت‌انگیز بر خودکارآمدی مادران کودکان ناشنوا

دوره 10، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 21-32
فرزانه صفرپور؛ محمد عاشوری

9.

بررسی تأثیر هوش معنوی و خودکارآمدی معلمان بر سبک‌های تدریس آنان با ویژگی‌های جمعیت‌شناختی مختلف در شهرستان رودبار

دوره 12، شماره 1، شهریور 1396، صفحه 25-45
شیما برهانی؛ مرضیه دهقانی؛ پروین صمدی

10.

پیش‌بینی بهزیستی روانشناختی کارکنان بر مبنای حمایت سازمانی ادراک‌شده، معنویت محیط کاری و خودکارآمدی

دوره 4، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 35-48
تورج سپهوند؛ سید مهدی مجیدی کرهرودی؛ سعید موسوی پور؛ فرحناز سپهوند

11.

پیش‌بینی تاب‌آوری روانشناختی براساس حمایت اجتماعی و سبک دلبستگی با میانجی‌گری خودکارآمدی و معنا در زندگی

دوره 5، شماره 2، شهریور 1398، صفحه 17-30
الهام اسکندری؛ ایوب جلالی؛ مرضیه موسوی؛ ناهید اکرمی

12.

تأثیر هوش موفق در عملکرد خلاقانه با نقش میانجی خودکارآمدی معلمان

دوره 17، شماره 1، شهریور 1401، صفحه 85-98
حسین معجونی؛ محمود تعجبی

13.

تحلیل مفهوم توکل از نگاه صدرالمتألهین و نسبت آن با مفهوم روان‌شناختی اعتمادبه‌نفس

دوره 13، شماره 28، دی 1401، صفحه 99-116
محمد جواد پاشایی؛ مسعود نورعلیزاده میانجی

14.

تدوین مدل تبحر‌مداری مبتنی بر توانمندی‌های منش در نوجوانان

دوره 5، شماره 4، اسفند 1398، صفحه 77-92
زهرا خسروجردی؛ محمود حیدری؛ سعید قنبری؛ شهلا پاکدامن

15.

رابطه علّی بین کمال‎گرایی و هدف‏های پیشرفت با اضطراب امتحان با میانجیگری باورهای خودکارآمدی در دانش‏آموزان دبیرستانی

دوره 10، شماره 2، اسفند 1394، صفحه 117-143
امید غلامی؛ ذکراله مروتی؛ سیروس عالی پور بیرگانی؛ غلامحسین مکتبی

16.

مدل‌یابی ساختاری سبک‌های حل مسئله و اضطراب کرونا در دانشجویان با تأکید بر نقش واسطه‌ای خودکارآمدی

دوره 10، شماره 2، اسفند 1399، صفحه 145-166
هوشنگ گراوند

17.

میزان اثر بخشی روش‌های ایمن سازی روانی و حساسیت زدایی منظم و روش ترکیبی بر اضطراب امتحان و عملکرد تحصیلی و خودکارآمدی دانشجویان پسر

دوره 1، شماره 1، خرداد 1390، صفحه 59-72
علیرضا ماردپور؛ سحر جهانبخش گنجه؛ سلیمان حسینی نیک

18.

مقایسۀ اثربخشی روان‌درمانی مثبت‌نگر و درمان شناختی رفتاری گروهی بر سرمایه‌های روانشناختی نوجوانان با علائم افسردگی

دوره 6، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 79-98
غلامرضا نصیری تاکامی؛ محمود نجفی؛ سیاوش طالع پسند

19.

نقش خودکارآمدی، خود تنظیمی(راهبردهای شناختی و فرا شناختی) و عزت‏نفس در عملکرد تحصیلی دانش‏آموزان سال سوم رشته علوم تجربی در دبیرستان‏های شهرکرد

دوره 9، شماره 2، مهر 1393، صفحه 89-102
محمدحسین حیدری؛ شهریار امینی ناغانی؛ علی شیروانی شیری

20.

نقش عوامل اجتماعی و روان‌شناختی در علاقة دانش‌آموزان به شرکت در المپیادهای علمی با تاکید بر سازة خودکارآمدی

دوره 4، شماره 1، شهریور 1393، صفحه 85-102
محمدرضا حسنی؛ حیدر جانعلیزاده چوب بستی

21.

نقش مؤلفه های تفکر انتقادی در پیش‌بینی خودکارآمدی دانشجویان پزشکی (مطالعة موردی: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان)

دوره 12، شماره 2، اسفند 1396، صفحه 46-59
زهره متقی؛ محمد نجفی؛ کمال نصرتی هشی؛ مصطفی حاتمی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب