1.

ارائۀ الگوی تأثیرگذاران بازاریابی در شبکۀ اجتماعی (مورد مطالعه: صنعت مد)

دوره 14، شماره 3، آذر 1403، صفحه 1-24
عباس عباسی؛ آناهیتا حاتمی؛ ابوالقاسم ابراهیمی

2.

بررسی تأثیر وابستگی اجتماعی بر اعتماد مشتریان در شبکه‌های اجتماعی

دوره 9، شماره 4، اسفند 1398، صفحه 55-76
ناصر صفایی؛ هما عاطف یکتا

3.

تأثیر ویژگی‌های تأثیرگذاران رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید آنلاین ازطریق نقش میانجی نگرش به تبلیغ و برند (مورد مطالعه: دنبالکنندگان صفحات پوشاک چرم در اینستاگرام)

دوره 11، شماره 4، اسفند 1400، صفحه 157-176
زهرا شکرچی زاده؛ زهرا ولیخانی

4.

تدوین نقشۀ سلسله‌مراتبی ارزش‎ ‎برند شبکۀ اجتماعی اینستاگرام

دوره 10، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 1-16
شهریار عزیزی؛ پانته آ فاطمی؛ سیدمیلاد حسینی

5.

عوامل موثر در خرید های لذت باور از طریق اینستاگرام

دوره 6، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 18-1
غلامرضا آتیه کار؛ اصغر مشبکی؛ عبدالله نعامی

6.

مواجهۀ اجتماعی با قاعدگی: مردم‎‌نگاری فمینیستی تجربۀ قاعدگی میان کاربران زن اینستاگرام

دوره 35، شماره 4، دی 1403، صفحه 1-32
رعنا محمدتقی نژاد اصفهانی؛ مجید موحد؛ حلمیه عنایت؛ علی یار احمدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب