اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,571
تعداد مقالات12,845
تعداد مشاهده مقاله27,712,626
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,070,342

1.

بررسی عوامل موثر بر اطاعت کردن مشتری در خدمات پر تماس بر اساس تئوری اجتماعی _ شناختی بندورا

دوره 3، شماره 4، اسفند 1392، صفحه 109-126
زهرا اسدی؛ بهمن حاجی پور

2.

سنجش تأثیر مشتری محوری، مسئولیت اجتماعی شرکت و کیفیت درک شده، بر رضایت مشتری (مورد مطالعه: بانک پاسارگاد)

دوره 6، شماره 1، خرداد 1395، صفحه 179-200
محمد طوطیان اصفهانی؛ آذرنوش انصاری

3.

شناسایی ابعاد انعطاف پذیری بازاریابی و عوامل موثر بر آن در بیمه عمر

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 04 مهر 1402
مازن المیاحی؛ آذرنوش انصاری؛ سید فتح الله امیری عقدایی

4.

طراحی مدل مهندسی مجدد کسب‌وکار در صنعت بانکداری ایران با تأکید بر مشتری‌مداری؛ تحقیق آمیختة اکتشافی

دوره 10، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 17-38
محسن فلاح؛ فریده حق شناس کاشانی؛ علی رضائیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب