1.

بازاریابی معنوی در گردشگری: تصویر مقصد مبتنی بر دلبستگی مکانی و همبستگی عاطفی با ساکنان

دوره 12، شماره 3، آذر 1401، صفحه 1-18
مهناز دوستی ایرانی؛ مهدی باصولی؛ محبوبه دوستی ایرانی

2.

تأثیر مداخله‌ای نگرش مسؤولانه زیست محیطی بر رابطه بین دلبستگی مکانی و رفتار مسؤولانه زیست محیطی

دوره 27، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 61-80
محمد عباس زاده؛ حسین بنی فاطمه؛ محمد باقر علیزاده اقدم؛ لیلا علوی

3.

تبیین اثر قومیت بر دلبستگی مکانی در شهرهای چند قومی پژوهش موردی: مناطق یک و دو شهر زاهدان

دوره 9، شماره 4، دی 1398، صفحه 1-16
امیرحمزه شهبازی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب