1.

Encouraging EFL Students’ Willingness to Communicate inside Vietnamese High School Classrooms: Teachers’ Strategies and Students’ Beliefs

دوره 12، شماره 2، تیر 2023، صفحه 25-50
Viet Quoc Hoang؛ Hung Phu Bui

2.

اثر ارزش تعامل اجتماعی، ظاهری و اعتباری برندهای گردشگری در فضای مجازی و تاثیر ان بر انتخاب مقصد گردشگران اروپایی(مورد مطالعه: دفاتر خدمات مسافرتی شهر تهران)

دوره 9، شماره 3، آذر 1398، صفحه 79-100
یزدان شیرمحمدی؛ حمید ضرغام بروجنی؛ معصومه جوانی

3.

بررسی رابطه ابعاد سرمایه اجتماعی و دیدگاه شهروندان نسبت به توسعه شهری (نمونه مورد مطالعه: شهر کرمانشاه)

دوره 5، شماره 20، اردیبهشت 1393، صفحه 67-88
منصور حقیقتیان؛ هابیل حیدرخانی

4.

بهبود تعاملات اجتماعی سه پسر آسپرگر متعاقب تمرین فنون کاتا، پژوهش مورد منفرد

دوره 6، شماره 1، شهریور 1395، صفحه 33-50
احمدرضا موحدی؛ فاطمه بهرامی؛ زهرا مظاهری؛ محمد مرندی

5.

نقش سازمان دهی محیط در تعامل اجتماعی ساکنان مجموعه های مسکونی شیراز (مجتمع های امیرکبیر، جنت، ابریشم، مطهری)

دوره 6، شماره 1، اردیبهشت 1395، صفحه 79-102
ملیحه تقی پور؛ حسین سلطانزاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب