1.

تأثیرکمال‌گرایی و جهت‌گیری هدف بر اضطراب امتحان دانش‌آموزان متوسطه

دوره 13، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 89-107
کامبیز کریمی؛ کیوان کاکابرایی؛ علی محمدی؛ قباد علی پناه

2.

تبیین اهمال‌کاری تحصیلی بر اساس ابعاد سازش‌یافته و سازش‌نایافته کمال‌گرایی و جایگاه مهارگذاری

دوره 7، شماره 2، مهر 1391، صفحه 141-168
محمدرضا تمنایی‌فر؛ فریبرز صدیقی ارفعی؛ زهرا مقدسین

3.

مدل تعلل‌ورزی تحصیلی براساس خودناتوان‌سازی تحصیلی و کمال‌گرایی با نقش واسطه‌ای احساس شایستگی دانش‌آموزان

دوره 13، شماره 2، اسفند 1402، صفحه 1-20
فاطمه علی پور؛ ابوالفضل فرید؛ سیدقاسم مصلح

4.

نقش تعدیلی ذهن‌آگاهی و پذیرش در پیش‌بینی بهزیستی روان‌شناختی براساس کمال‌گرایی دانشجویان

دوره 2، شماره 3، آذر 1395، صفحه 49-66
سعید عماد؛ حمید آتش پور؛ منیرالسادات ذاکرفرد

5.

نقش خستگی شناختی بر کمال‌گرایی، انعطاف‌پذیری روان‌شناختی و راهبردهای مقابله با استرس

دوره 5، شماره 2، اسفند 1394، صفحه 111-126
ماهگل توکلی؛ مژگان ایرانمنش

6.

نقش واسطه‌ای استحکام من در رابطه بین ابعاد کمال‌گرایی و نشانه‌های اضطراب

دوره 2، شماره 4، اسفند 1395، صفحه 1-18
محمدعلی بشارت؛ محمد مهدی اسدی؛ مسعود غلامعلی لواسانی

7.

نقش واسطه‌ای خودشفقت‌ورزی در رابطه کمال‌گرایی و بهزیستی فاعلی

دوره 8، شماره 4، بهمن 1401، صفحه 55-74
سوسن رحیم زاده؛ آتوسا میرزاصادقی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب