1.

Investigating Emotional Experiences in Vocabulary Learning Among EFL Learners: A Constructed Emotion Theory Perspective

دوره 13، شماره 1، فروردین 2024، صفحه 137-162
Eman Alzaanin

2.

ارائۀ الگوی یادگیری مشارکتی مبتنی بر رایانش ابری در آموزش عالی: مطالعه داده بنیاد

دوره 16، شماره 1، شهریور 1400، صفحه 21-42
فاطمه فیروزی؛ زهرا طالب؛ نیره شاه محمدی

3.

الزام‌ها و پیامدهای اجتماعی برنامه‌درسی پاسخگو در آموزش‌عالی مطالعه موردی: دانشگاه‌های دولتی اصفهان

دوره 21، شماره 2، تیر 1389، صفحه 57-76
محمد رضا نیلی؛ احمدرضا نصر؛ مصطفی شریف؛ محمود مهرمحمدی

4.

بررسی الگوی پراکنش دانشگاهها و مراکز آموزش عالی در مقیاس جمعیتی و فضایی و اثرآن بر افزایش نرخ مشارکت در آموزش عالی

دوره 7، شماره 25، تیر 1394، صفحه 163-182
افشین درکی

5.

بررسی روش‌های ایجاد تعامل و بهبود مشارکت دانشجویان در فرایند یادگیری در آموزش عالی: یک مرور نظام‌مند

دوره 16، شماره 1، شهریور 1400، صفحه 77-96
حامد حسینی ضرابی؛ اباصلت خراسانی؛ مرتضی رضایی زاده؛ محمد علی مظاهری تهرانی

6.

بررسی منابع صندوق های وقف برای آموزش عالی در کشورهای منتخب

دوره 1، شماره 1، فروردین 1402، صفحه 25-48
حمید مرتضی نیا؛ خلیل نوروزی

7.

بررسی نگرش دانشجویان پیرامون پیامدهای فرهنگی – اجتماعی و فردی – خانوادگی افزایش پذیرش داوطلبان زن در آموزش عالی

دوره 23، شماره 3، مهر 1391، صفحه 19-36
محمدجواد لیاقتدار؛ مرضیه نوروزی لرکی

8.

تحلیل نقش میانجی‌گری قشربندی آموزش عالی در بازتولید نابرابری‌‎های اجتماعی در بازار کار

دوره 31، شماره 4، دی 1399، صفحه 1-22
زهره رفیعی بلداجی؛ وحید قاسمی؛ مقصود فراستخواه؛ سیدعلی هاشمیان فر

9.

تحلیل وضعیت پذیرش نوآوری برنامه درسی از دیدگاه اعضای هیأت علمی دانشگاه اصفهان

دوره 6، شماره 2، اردیبهشت 1390، صفحه 117-139
سعید رجایی پور؛ سعید رجایی پور؛ مصطفی شریف؛ ستار موسوی

10.

چالش‌های آموزش عالی در تدوین محتوای برنامه درسی با رویکرد جامعه یادگیری

دوره 9، شماره 1، فروردین 1393، صفحه 107-142
صدیقه کریمی؛ مرحوم مصطفی شریف

11.

زمینه‌یابی ادراک تلفیق فناوری آموزشی در فعالیت های علمی-آموزشی و پژوهشی دانشجویان دانشکده های علوم تربیتی و روان‌شناسی، علوم و فنی– مهندسی دانشگاه اصفهان

دوره 8، شماره 1، فروردین 1392، صفحه 105-128
زهره آقاکثیری؛ بی‌بی عشرت زمانی

12.

شناسایی پیشایندها و پسایندهای مرزگستری ارتباط صنعت و دانشگاه با رویکرد فراترکیب آمیخته

دوره 35، شماره 1، فروردین 1403، صفحه 83-108
سعید نورالهی؛ سیروس قنبری

13.

شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر در به کارگیری یادگیری سیاردر آموزش عالی

دوره 8، شماره 2، مهر 1392، صفحه 93-112
مجتبی رضایی راد

14.

شناسایی و تبیین راهبردهای یاددهی-یادگیری، متناسب با ویژگی‌های نسلی دانشجویان کارشناسی امروز

دوره 17، شماره 2، اسفند 1401، صفحه 63-86
احمد ابراهیمی؛ سید ابراهیم میرشاه جعفری؛ علی ربانی خوراسگانی

15.

نقش سرمایۀ اجتماعی بر عملکرد شغلی با میانجیگری کار تیمی (مطالعۀ موردی: کارکنان دانشگاه بوعلی سینا)

دوره 9، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 1-22
سیروس قنبری؛ جمال عبدالملکی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب