1.

بررسی رابطۀ بین میزان مصرف رسانه‌ای و میزان احساس عدالت بین دانشجویان دانشگاه مازندران

دوره 29، شماره 3، مهر 1397، صفحه 1-18
محمداسماعیل ریاحی؛ سمانه اسکندری؛ بهزاد حکیمی نیا

2.

تأثیر مسئولیت اجتماعی درک‌شدۀ سازمان بر شفقت در محیط کار، با توجه به نقش میانجی عدالت رویه‌ای، عزت‌نفس سازمانی و تعهد عاطفی؛ مورد مطالعه: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس

دوره 11، شماره 4، دی 1401، صفحه 69-96
مرضیه دهقانی زاده؛ روح اله قائدی

3.

تبیین جامعه‌شناختی میزان احساس رضایتمندی سرمایه‌گذاران از پلیس

دوره 34، شماره 1، فروردین 1402، صفحه 1-30
کمال کوهی

4.

رابطه مشارکت در تصمیم‌گیری و حمایت ادراک شده سرپرست بر رفتارهای شهروندی سازمانی در میان کارکنان، با توجه به نقش میانجی‌گر عدالت رویه‌ای و توزیعی ادراک شده

دوره 26، شماره 3، خرداد 1394، صفحه 209-225
زینب دارمی؛ سحر جهانبخش گنجه؛ صادق جهانبخش گنجه

5.

مدل‌سازی روابط علّی بین احساس عدالت (توزیعی و رویه‌ای) با اعتماد و احساس تعلق به مدرسه بین دانش‌آموزان دبیرستانی

دوره 30، شماره 2، تیر 1398، صفحه 165-178
معصومه طالبی؛ محمد حسنی؛ افشار کبیری

6.

نقش اهمال‌کاری شغلی در عدالت سازمانی ادراک‌شده مطالعة موردی کارکنان دانشگاه پیام‌نور همدان

دوره 28، شماره 4، دی 1396، صفحه 113-122
عباس خاکپور؛ میترا قلی‌پور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب