1.

ارائۀ چهارچوب مفهومی برای تسهیل روند تعامل در محیط یادگیری الکترونیکی با استفاده از روش فراترکیب

دوره 15، شماره 2، دی 1399، صفحه 113-136
رضا علی طرخان؛ زینب مصطفوی

2.

بررسی رابطه­ نوع ساختار سازمانی دانشگاه و سرمایه ­ اجتماعی گروه­ های آموزشی با رضایت تحصیلی دانشجویان دانشگاه شیراز

دوره 25، شماره 1، فروردین 1393، صفحه 175-194
معصومه محترم؛ جعفر ترک زاده

3.

پیش‌بینی نیرومندی من براساس خداپنداره، خداپنداشت، خودپنداره و خودپنداشت

دوره 9، شماره 2، شهریور 1402، صفحه 1-20
یاور توپچی؛ رسول روشن چسلی؛ مسعود جان بزرگی

4.

رابطه نظریه‌های ضمنی هوش و باورهای معرفت شناختی با جهت‌گیری هدف پیشرفت دانشجویان

دوره 9، شماره 1، فروردین 1393، صفحه 53-74
رحیم بدری گرگری؛ منیژه خانی

5.

رابطۀ مهارت‌های زندگی اجتماعی با مؤلفه‌های آموزش سیاسی دانشجویان مطالعۀ موردی: دانشگاه شهید باهنر کرمان

دوره 28، شماره 4، دی 1396، صفحه 95-112
اصغر سلطانی؛ حسین معین آبادی

6.

شناسایی و ارزیابی مؤلفه‌های آموزش مجازی در دانشگاه بوعلی‌سینا در دورۀ همه‌گیری کرونا

دوره 18، شماره 2، اسفند 1402، صفحه 157-178
هانیه چگنی؛ سید رسول عمادی

7.

گونه‌شناسی فرهنگ سیاسی دانشجویان استان کردستان برپایة متغیر‌های اجتماعی - فرهنگی

دوره 29، شماره 1، فروردین 1397، صفحه 107-128
یعقوب احمدی؛ حسین محمدزاده؛ ابوبکر مجیدی

8.

میزان دینداری و ارتباط آن با استفاده از شبکه‏های اجتماعی اینترنتی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه یاسوج)

دوره 28، شماره 2، تیر 1396، صفحه 1-16
اصغر میرفردی؛ مریم مختاری؛ عبدالله ولی نژاد

9.

نقش میانجی شفقت خود در تأثیر ویژگی‌های شخصیتی بر عملکردهای روانشناختی مثبت در دانشجویان دختر

دوره 4، شماره 3، آبان 1397، صفحه 13-28
مرجان رضوانی؛ ایلناز سجادیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب