1.

بررسی تأثیر هوش معنوی و خودکارآمدی معلمان بر سبک‌های تدریس آنان با ویژگی‌های جمعیت‌شناختی مختلف در شهرستان رودبار

دوره 12، شماره 1، شهریور 1396، صفحه 25-45
شیما برهانی؛ مرضیه دهقانی؛ پروین صمدی

2.

بررسی رابطه بین رضایت شغلی و نشاط اجتماعی در دبیران مقطع متوسطه شهر جیرفت

دوره 23، شماره 4، بهمن 1391، صفحه 165-188
اکبر زارع شاه آبادی؛ رحمت اله ترکان؛ محمود حیدری

3.

بررسی میزان توانمندی معلمان مقطع ابتدایی و رابطه آن با مؤلفه‌های فرهنگ سازمانی مدرسه

دوره 5، شماره 2، مهر 1389، صفحه 23-40
عفت توانایی شاهرودی؛ بهروز مهرام

4.

تأثیر هوش موفق در عملکرد خلاقانه با نقش میانجی خودکارآمدی معلمان

دوره 17، شماره 1، شهریور 1401، صفحه 85-98
حسین معجونی؛ محمود تعجبی

5.

تحلیل نقاط قوّت، ضعف، فرصت و تهدیدهای طرح «درس‌پژوهی» از دیدگاه مجریان طرح «مطالعه‌ای ترکیبی»

دوره 15، شماره 2، دی 1399، صفحه 137-160
مهین نادری؛ سید ابراهیم میرشاه جعفری؛ بی بی عشرت زمانی؛ محمد نیکخواه

6.

ساخت و اعتباریابی مقیاس نیاز پژوهشی معلمان مقطع متوسطة شهر مشهد براساس نظریة خودتعیین‌گری

دوره 11، شماره 2، مهر 1395، صفحه 27-44
فاطمه ارفع بلوچی؛ حسین کارشکی؛ محمدرضا آهنچیان؛ حمید ناصریان؛ احسان افشاری زاده

7.

طراحی الگوی انگیزش درونی برای معلمان (مورد مطالعه: معلمان آموزش‌وپرورش شهر اصفهان)

دوره 18، شماره 2، اسفند 1402، صفحه 79-110
حمیده السادات حسینی؛ علی نصر اصفهانی؛ علی صفری

8.

نقش تعهد سازمانی بر فرسودگی شغلی معلمان با میانجی‌گری شوخ‌طبعی

دوره 6، شماره 4، بهمن 1399، صفحه 1-16
محمدجواد اصغری ابراهیم آباد؛ سعیده سلطانی؛ فائزه صلایانی

9.

نقش سبک‌های دلبستگی، سبک‌های عشق‌ورزی و ابرازگری هیجان در پیش‌بینی شادکامی معلمان متأهل

دوره 5، شماره 4، اسفند 1398، صفحه 15-34
امیر قربان پور لفمجانی؛ فاطمه دهقان؛ فاطمه کریمی؛ سجاد رضائی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب