1.

A Qualitative Exploration of Emotional Intelligence in English as Foreign Language Learning and Teaching: Evidence from Iraq and the Czech Republic

دوره 11، شماره 2، تیر 2022، صفحه 93-124
Liqaa Habeb Al-Obaydi؛ Marcel Pikhart؛ Ali Derakhshan

2.

Problem-Solving Styles Based on Cognitive, Emotional, and Spiritual Intelligence among Iranian Adults

دوره 14، شماره 2، دی 1403، صفحه 67-76
Marzieh Sadat Sajadinezhad؛ Soghra Akbari Chermahini؛ Marzieh Samimifar

3.

Reflections on English as a Foreign Language Teacher Burnout Risk Factors: The Interplay of Multiple Variables

دوره 10، شماره 1، فروردین 2021، صفحه 33-50
Seyed Mohammad Reza Amirian؛ Hadi Masjedi؛ Seyedeh, Khadijeh Amirian

4.

The Effect of EQ and Gender on Oral Cloze Performance of Simultaneous Interpreting Students

دوره 8، شماره 2، تیر 2019، صفحه 165-186
Gholam Reza Tajvidi؛ Sima Ferdowsi

5.

The Impact of Task-based Instruction on the Enhancement of Iranian ‎Intermediate EFL Learners’ Speaking Skill and Emotional Intelligence

دوره 7، شماره 2، تیر 2018، صفحه 195-214
Akram Ashraf Ganjouee؛ Behzad Ghonsooly؛ Azar Hosseini Fatemi

6.

The Interplay of Emotional Intelligence, EFL Students’ Gender, and their Writing Performance: A Correlational Study of Iranian University Students

دوره 5، شماره 2، مهر 2016، صفحه 173-190
Masoomeh Estaji؛ Yalda Shahmoradi

7.

بررسی اثربخشی برنامة درسی هیجان‌محور پیش‌دبستانی بر هوش هیجانی کودکان چهار تا شش ‌سالة اصفهان

دوره 13، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 108-124
لیلا سلطانی؛ سید ابراهیم میرشاه جعفری؛ محمد رضا عابدی

8.

پیش‌بینی عملکرد تحصیلی دانشجویان دوره‌های الکترونیکی براساس مهارت‌های فراشناختی و هوش هیجانی آنان

دوره 5، شماره 2، اسفند 1394، صفحه 101-110
یاسمین عابدینی؛ نگین برات دستجردی

9.

تحلیل رابطه‌ی بین هوش هیجانی و سازگاری اجتماعی در نوجوانان

دوره 22، شماره 4، دی 1390، صفحه 35-50
احمد یارمحمدیان؛ حیدر شرفی راد

10.

رابطه نظریه ذهن با حافظه فعال و حل مسئله در دانش آموزان: نقش میانجی هوش هیجانی

دوره 13، شماره 2، اسفند 1402، صفحه 117-136
الهه شیروی؛ شکوفه متقی؛ عذرا محمدپناه اردکان

11.

سازه هوش هیجانی، حلقه‌ای مفقوده در تبیین اضطراب فیزیک اجتماعی مورد مطالعه: دختران دانشجوی مقطع کارشناسی دانشگاه تبریز

دوره 25، شماره 3، اردیبهشت 1393، صفحه 103-118
مرضیه مختاری؛ محمد عباس زاده

12.

طراحی و آزمون مدل ساختاری پیشایندهای علائم اختلال شخصیت مرزی و کیفیت زندگی در دانشجویان

دوره 11، شماره 1، شهریور 1400، صفحه 163-180
زهرا شکراللهی؛ مصطفی خانزاده

13.

مدل ساختاری شادکامی بر اساس ذهن‌آگاهی با نقش میانجی‌ هوش هیجانی، شفقت به خود و تاب‌آوری

دوره 10، شماره 2، شهریور 1403، صفحه 67-90
محمدرضا تمنایی فر؛ فائزه ترفع

14.

مطالعۀ تأثیر هوش هیجانی بر رفتارهای پرخطر عمدی رانندگان

دوره 6، شماره 2، آبان 1396، صفحه 1-16
محمد عباس زاده؛ محمدباقر علیزاده اقدم؛ شیدا پریزاد بنام

15.

نقش پیش‌بینی‌کننده هوش هیجانی و سبک‌های فرزندپروری ادراک‌شده در شادکامی دانش‌آموزان

دوره 2، شماره 4، اسفند 1395، صفحه 39-50
محمدرضا قیروزی؛ مهرنوش محمدی؛ فربیرز نیکدل

16.

همبستگی بین هوش هیجانی، هوش شناختی و سطوح پنجگانه آن با عملکرد شغلی مدیران سه دوره در منطقه لنجان اصفهان

دوره 7، شماره 2، مهر 1391، صفحه 121-140
یدالله صفری دهنوی؛ احمد عابدی



سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب