1.

الگوی شکل‌گیری جنبش‌های اعتراضی با تأکید بر نقش شبکه‌های اجتماعی مجازی

دوره 34، شماره 3، مهر 1402، صفحه 1-22
حسین هرسیج؛ بهمن ربیعی نیا

2.

تأثیر بازاریابی سیاسی ازطریق شبکه‌های اجتماعی بر وفاداری شرکت‌کنندگان در انتخابات از منظر حقوق جمهوری اسلامی ایران

دوره 11، شماره 4، دی 1401، صفحه 27-48
پیمان اکبری؛ امیر احمدی؛ مهدی حریری

3.

تأثیر بازاریابی شبکه‌های اجتماعی بر وفاداری برند و قصد خرید مصرف‌کنندگان

دوره 7، شماره 3، آذر 1396، صفحه 175-190
امیر غفوریان شاگردی؛ بهناز دانشمند؛ امید بهبودی

4.

تأثیر سرمایۀ اجتماعی بر وضعیت حضور کارآفرینان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در فعالیت‌های اقتصادی

دوره 28، شماره 2، تیر 1396، صفحه 115-128
رزیتا مویدفر؛ نعمت الله اکبری؛ محبوبه محمودزاده

5.

تأثیر کیفیت محتوا و تعامل با برند بر رفتار خرید با نقش میانجی درگیری شناختی و احساسی کاربران در شبکه‌های اجتماعی

دوره 12، شماره 3، آذر 1401، صفحه 133-152
منیژه حقیقی نسب؛ مائده قاسمی

6.

تحلیلی از اهداف استفاده‌کنندگان اینستاگرام با استفاده از مصاحبه نردبانی و تکنیک ACV

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 27 فروردین 1403
زهره دهدشتی شاهرخ؛ مهدی بشیرپور؛ سیده نیلوفر موسوی

7.

تحلیل تأثیر شبکه‌های اجتماعی درکارکرد فضایی خدمات روستایی مورد:دهستان شیروان(شهرستان بروجرد)

دوره 30، شماره 117، اردیبهشت 1394، صفحه 179-194
امیر شاهوردی؛ جواد بذرافشان؛ سیروس قنبری

8.

طراحی الگوی عوامل تأثیرگذار بر مشارکت مشتریان در تجارت اجتماعی با رویکردی بر مدل محرّک- موجود زنده- پاسخ

دوره 7، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 17-42
مهدی دشتی؛ علی صنایعی؛ حسین رضایی دولت آبادی

9.

یک الگوریتم تقریب برای بیشینه‌سازی ماژولاریتی به‌وسیلۀ تخمین حوزه نفوذ

دوره 13، شماره 3، مهر 1401، صفحه 87-100
سیف اله سلیمانی؛ روح الله جوادپور بروجنی

10.

مرور نظام‌مند مقالات علمی شبکه‌های اجتماعی؛ مورد مطالعه: اصفهان

دوره 31، شماره 2، تیر 1399، صفحه 23-40
احمد مهرشاد؛ علی ربانی خوراسگانی؛ عبدالحسین کلانتری؛ محمدمهدی ذوالفقار زاده

11.

مطالعه و تحلیل عوامل اجتماعی مؤثر در بهبود رفتارهای معطوف به حفظ محیط زیست مناطق روستایی، مطالعۀ موردی: شهرستان اردبیل

دوره 30، شماره 2، تیر 1398، صفحه 47-64
وکیل حیدری ساربان

12.

هوش رقابتی مبتنی‌بر محتوای شبکه‌های اجتماعی و عوامل مؤثر بر فرایند آن

دوره 9، شماره 3، آذر 1398، صفحه 43-60
محمدرضا تقوا؛ امیرحسن ناصری؛ کامران فیضی؛ ایمان رئیسی وانانی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب