1.

بررسی تأثیر کیفیت ادراک شده سبز و ریسک ادراک شده سبز بر اعتماد سبز با توجه به نقش رضایت سبز

دوره 6، ویژه نامه، اردیبهشت 1395، صفحه 113-126
حمید راح؛ مریم مصباحی؛ نیما سلطانی نژاد؛ اسما سلطانی نژاد

2.

بررسی عوامل مؤثر بر ارتباط میان بسته‌بندی سبز با وابستگی برند سبز

دوره 11، شماره 3، آذر 1400، صفحه 45-66
ایوب دارایی؛ مهسا اکبری؛ زهره موسوی کاشی

3.

واکاوی ارتباط شست‌وشوی سبز بر اعتماد سبز و قصد خرید سبز با میانجیگری سردرگمی سبز و خطر درک‌شدۀ سبز

دوره 12، شماره 4، اسفند 1401، صفحه 177-194
مریم مولا قالقاچی؛ رامین بشیر خداپرستی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب