اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,572
تعداد مقالات12,860
تعداد مشاهده مقاله27,790,629
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,094,491

1.

اثرگذاری تبلیغات مارک ورزشی بر تغییرات الکتروآنسفالوگرافیک و تصمیم به خرید مشتریان در بازاریابی عصبی

دوره 5، شماره 4، اسفند 1394، صفحه 99-118
فاطمه عبدوی؛ حوریه دهقانپوری

2.

بررسی تأثیر گردن‌آویز بسته‌بندی محصول بر جلب توجه مشتری با استفاده از ردیابی حرکات چشم

دوره 9، شماره 2، تیر 1398، صفحه 109-128
سمیه صالحی؛ علی صنایعی؛ نگار سماک نژاد

3.

بررسی تاثیر موسیقی بر احساس لذت مشتریان خانم در بازایابی عصبی

دوره 9، شماره 4، اسفند 1398، صفحه 137-150
علی بنیادی نائینی؛ حدیث ادیب کیا

4.

بررسی تجربۀ چشایی برندهای متفاوت ماءالشعیر در‌بین ورزشکاران دوندۀ دانشگاه فردوسی مشهد از‌دیدگاه بازاریابی ‏عصبی

دوره 13، شماره 2، تیر 1402، صفحه 65-84
حوریه دهقان پوری؛ مسعود دارابی؛ سید مرتضی عظیم زاده؛ مجتبی رجبی

5.

تجزیه‌وتحلیل سیگنال‌های مغزی به کمک آنتروپی پراکندگی سلسله‌مراتبی و جنگل تصادفی در کاربرد بازاریابی عصبی

مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ ، انتشار آنلاین از تاریخ 09 اردیبهشت 1402
سید عابد حسینی

6.

تحلیل پاسخ مغز به محرک‌های بازاریابی به کمک سیگنال مغزی (EEG) در کاربرد بازاریابی عصبی

دوره 14، شماره 1، اردیبهشت 1402، صفحه 135-150
سید عابد حسینی

7.

تحلیل سیگنال‎های EEG به‌کمک طیف‌های مرتبۀ بالا در کاربرد بازاریابی عصبی

دوره 12، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 25-42
سید عابد حسینی؛ محبوبه هوشمند

8.

تحلیل عوامل پیش‌برنده و بازدارندۀ بازاریابی عصبی در حوزۀ تبلیغات؛ مطالعه‌ای با رویکرد شناختی

دوره 12، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 89-108
صبا امیری؛ علی داوری

9.

تشخیص ترجیحات مصرف‎کننده از سیگنال‎های EEG به‌کمک تبدیل موجک گسسته، پیچیدگی لمپل زیو و شبکۀ عصبی عمیق

دوره 12، شماره 1، شهریور 1401، صفحه 185-204
سید عابد حسینی

10.

حضور برون‌دادهای پژوهشی حوزۀ بازاریابی عصبی در رسانه‌های‌ اجتماعی: مطالعۀ آلتمتریک

دوره 11، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 27-44
علی بنیادی نائینی؛ زهره مقیسه

11.

نقش محرّک قیمت و حضور مدل در تصمیم خرید مشتریان پوشاک بانوان در خرده‌فروشی‌هایی برخط

دوره 9، شماره 3، آذر 1398، صفحه 143-158
مهدی ساکی فرد؛ نادر سیدامیری؛ فرزانه خاوری



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب