1.

بررسی نقش شخصیت برند در تحریک تصمیم خرید تلفن همراه؛ ملاحظة مداخلة اعتماد به برند و محتوای تبلیغات

دوره 7، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 153-172
حسین خنیفر؛ محدثه دهقان چاچکامی؛ مرتضی سلطانی

2.

تاثیر قصد تحریم بر تصمیم خرید در پرتو سبک تصمیم گیریِ مصرف کننده

دوره 5، شماره 3، آذر 1394، صفحه 35-54
محمدرضا خوش نشین لنگرودی؛ حبیب اله طاهرپور کلانتری؛ محمدرضا حمیدی زاده

3.

تبیین ارتباط بین ویژگی های محصول، تجربه مشتری و ارزش ویژه برند با تصمیم خرید و وفاداری به برند تلفن همراه در شهرستان اهواز

دوره 5، شماره 3، آذر 1394، صفحه 103-120
امیر فارسی راد؛ محمود غلامی؛ نبی اله دهقان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب