1.

ارتقا تجربه‌های مشتریان در نقاط تعامل پیش از خرید: کاربرد تئوری گراف-ارزش ماتریسی ‏برای شناسایی و تحلیل روابط مؤلفه‌های تأثیرگذار

دوره 13، شماره 2، شهریور 1402، صفحه 85-108
فاطمه عسکری؛ مریم نکویی زاده؛ علیرضا امینی

2.

بررسی تاثیر نوآوری در خدمات بر نیات رفتاری مشتریان به واسطه بازاریابی حسی (مورد مطالعه: هتل‌های پنج ستاره شهر مشهد)

دوره 6، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 36-19
لیلا بصیر؛ فریبرز رحیم نیا؛ مجتبی پورسلیمی

3.

بررسی تکامل پژوهش تجربه مشتری: استفاده از تحلیل کتابسنجی و مصورسازی

دوره 11، شماره 3، آذر 1400، صفحه 92-67
مصطفی اسماعیلی مهیاری؛ محمد غفاری؛ حمیدرضا ایرانی؛ حسن زارعی متین؛ الهام ابراهیمی

4.

تبیین ارتباط بین ویژگی های محصول، تجربه مشتری و ارزش ویژه برند با تصمیم خرید و وفاداری به برند تلفن همراه در شهرستان اهواز

دوره 5، شماره 3، آذر 1394، صفحه 103-120
امیر فارسی راد؛ محمود غلامی؛ نبی اله دهقان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب