1.

ارائه مدل توسعه‌یافته تأثیر عامل فرهنگ الکترونیکی در تنظیم بازار و قیمت‌گذاری کالا و خدمات

دوره 6، شماره 3، آذر 1395، صفحه 53-66
شیرین اصولی قره آغاجی؛ علی صنایعی؛ محمدرضا سعیدابادی

2.

تبیین و بررسی وضعیت وب سایتهای تجارت الکترونیک در شرکت ملی گاز ایران با استفاده از مدل معادلات ساختاری

دوره 5، شماره 2، شهریور 1394، صفحه 199-210
محمود یحیی زاده فر؛ قاسمعلی مایلی رستمی؛ حسنعلی آقاجانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب