1.

اولویت‌بندی شرکتهای بیمه دولتی ایران بر مبنای رویکرد کارت ارزیابی متوازن با بکارگیری تکنیک تحلیل سلسله مراتبی گروهی

دوره 4، شماره 3، اردیبهشت 1393، صفحه 25-36
آمنه کیارزم

2.

پیاده‌سازی بازاریابی داخلی به‌عنوان یک استراتژی جهت بهبود عملکرد شرکت‌های بیمه

دوره 5، ویژه نامه نخستین کنفرانس ملی، اسفند 1394، صفحه 15-28
مریم همتی؛ داوود فیض

3.

تحلیل فضایی پوشش بیمه اجتماعی روستاییان در کشور و اثرات آن بر توسعه روستایی (مطالعه موردی: دهستان دوستان، شهرستان بدره)

دوره 6، شماره 21، مرداد 1393، صفحه 1-20
محمد کوچکی؛ احد ساعی؛ اسماعیل تازیک بیارجمندی؛ مجتبی قدیری معصوم؛ محمدرضا رضوانی

4.

مطالعه مقایسه‌ای الگوریتم‌های خوشه‌بندی در راستای سنجش ارزش مشتری در سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بیمه

دوره 6، شماره 1، خرداد 1395، صفحه 1-22
محمد صالح ترکستانی؛ طاها منصوری؛ یاسمین تقی زاده

5.

نقش بازاریابی خیرخواهانه برجذب مشتریان در صنعت بیمه با تبیین نقش میانجی متغیرهای توجه به سود مشتری و توجه به رفاه جامعه (مورد مطالعه: شعب بیمه ایران در شهر ایلام)

دوره 5، ویژه نامه نخستین کنفرانس ملی، اسفند 1394، صفحه 125-138
سمیه زنگیان؛ مرتضی ملکی؛ وحید شرفی؛ مرتضی ملکی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب