1.

بررسی تأثیر سطوح دشواری فراشناختی تبلیغات بر درگیری ذهنی افراد از بعد ثبات

دوره 9، شماره 4، اسفند 1398، صفحه 15-32
زهرا زارع زاده؛ سید محمد طباطبایی نسب؛ سیدعلی شفیعی

2.

بررسی تأثیر علائم بیرونی کیفیت بر کیفیت ادراکی و قصد خرید کالا با درگیری ذهنی بالا ( مورد مطالعه: لپ تاپ)

دوره 4، شماره 2، شهریور 1393، صفحه 209-226
رقیه رضایی عرب؛ محسن نظری

3.

بررسی نقش تعدیل‌گری دانش و درگیری ذهنی مصرف‌کننده بر رابطۀ محتوای پیام کمیابی محصول و قصد خرید آنی آنلاین مشتریان

دوره 11، شماره 3، آذر 1400، صفحه 110-93
سجاد مزارعی؛ کاظم عسکری فر؛ امین نیکبخت

4.

تأثیر لباس فرم کارکنان ارائه‌دهندۀ خدمات، بر انتظار از کیفیت خدمات و قصد خرید با در نظرگرفتن اثر تعدیل‌گری درگیری ذهنی و جنسیت (مورد مطالعه: بانک ملت)

دوره 11، شماره 2، تیر 1400، صفحه 133-150
داود فیض؛ معین کلوشانی؛ سالار دانش فر؛ سارا احدی

5.

نقش مؤلفه های تفکر انتقادی در پیش‌بینی خودکارآمدی دانشجویان پزشکی (مطالعة موردی: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان)

دوره 12، شماره 2، اسفند 1396، صفحه 46-59
زهره متقی؛ محمد نجفی؛ کمال نصرتی هشی؛ مصطفی حاتمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب